27. 3. M - sam. práce
Krásný pátek, milé děti,
nejprve pár slov k našemu včerejšímu "setkání". Byl to docela vítr, komentáře psalo skoro 20 dětí, dvě třetiny třídy se sešly, to je hezké. Škoda, že jste si hned na začátku nepřečetli článek ode mě, je vidět, jak čtete zadání úkolů. Psala jsem vám tam totiž, že budu připisovat své komentáře nahoru do článku, protože bych musela neustále odklikávat obrázky, že nejsem robot. Dokonce jsem psala každý komentář jinou barvou. Takže příště nejprve čtete, než začnete řešit, že mám zpoždění. Byla jsem tady včas. A ta aktualizace byla opravdu nezbytná, abyste si přečetli každý další komentář.
Tentokrát nebylo cílem něco dělat, jen se prostě "potkat", napsat si, co děláte, jak se máte, jak to zvládáte. Četla jsem všechny vaše komentáře, takže vím, že Kuba J. koukal na anglický film, Anička doma také šila roušky, že jste rádi, že nemusíte vstávat (až na Kubu, který vstává brzy), že je to pro někoho z vás doma nuda a někdo si to zase užívá. Líbil se mi Nico, který psal, že si myslí, že jste super třída a bezvadně si rozumíte. S tím souhlasím a myslím, že právě tahle doba vás ještě více stmelí a naučí jakési samostatnosti. Určitě se zase někdy sejdeme a "popvídáme si". Snad se vám to líbilo.
A teď k dnešnímu učení.
Všechno jsem zadala už včera, takže nové úkoly dnes dávat nebudu. Večer doplním překlad vět do článku z úterý tj. 24. 3. Takže, kdo chce ještě jedničku, pošlete překlad nebo opravu během dneška.
Na dnešek jsem slíbila samostatnou práci do matematiky na násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100. Napíšete si do školního sešitu Samostatná práce a počítáte. Kdo pošle a bude mít správně, bude opět jednička. Ale nenutím nikoho posílat.
Samostatná práce
26,7 . 10 = 0,18 . 100 =
3,75 . 10 = 1,289 . 100 =
0,7 . 100 = 3,5 . 100 =
35,4 : 10 = 0,7 : 10 =
129,3 :100 = 4,5 : 100 =
56 : 10 = 98 : 100 =
Přeji všem hezký víkend, odpočiňte si a dávejte na sebe pozor.
V pondělí se tady na vás zase budu těšit.
Vaše paní učitelka